Mesafeli Satış Sözleşmesi
Mesafeli Satış Sözleşmesi
TARAFLAR
SATICI:
Ünvanı: Cihan KARACA - DİJİNOVA YAZILIM TEKNOLOJİLERİ (kısaca "DİJİNOVA” olarak anılacaktır.)
Adres: Hürriyet Mah. Dr. Cemil Bengü Cad. No:4 D:13 Kâğıthane/İSTANBUL
Telefon : +0850 302 92 18 - +90 546 294 20 08
1.2 ALICI:
İş bu sözleşme kapsamında ALICI www.dijitalkart.net.tr internet sitesinden
sipariş veren kişidir. ALICI’nın, üye olurken veya sipariş verirken kullanıldığı
adres ve iletişim bilgileri esas alınacaktır.
2. KONU
2.1. İşbu sözleşmenin konusu, ALICI`nın SATICI`ya ait www.dijitalkart.net.tr
internet sitesinden elektronik ortamda sipariş verdiği, sözleşmede bahsi geçen
nitelikleri haiz satış fiyatı belirtilen ürünlerin satışı ve teslimi ile ilgili
olarak 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli
Sözleşmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince
tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.
2.2. ALICI, satışa konu ürünlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli,
teslimat koşulları vs. satışa konu ürün ile ilgili tüm ön bilgiler ve cayma
hakkı konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri ve sözleşmeyi elektronik
ortamda teyit ettiğini ve sonrasında ürünü sipariş verdiğini, işbu sözleşme
hükümlerince kabul ve beyan eder.
2.3. www.dijitalkart.net.tr sitesinde yer alan ön bilgilendirme ve ALICI
tarafından verilen sipariş üzerine düzenlenen fatura ve sevk irasliyesi işbu
sözleşmenin ayrılmaz parçalarıdır.
2.4. İşbu sözleşme, ALICI’nın ürünün siparişine ilişkin elektronik ortamda
gerekli teyidi vermesinden sonra geçerlilik kazanır.
3. ÜRÜNÜN TESLİMİ, SÖZLEŞMENİN İFA YERİ VE TESLİM ŞEKLİ
3.1. ALICI’nın teslimini talep etmiş olduğu ürün, ALICI tarafından belirlenmiş
olan …………………..…………………… adresine kargo şirketi
yetkilisi marifetiyle teslim edilecektir.
3.2. Elektronik ortamda alınan ürün/ürünlerin cinsi ve türü, miktarı,
marka/modeli, satış bedeli, ödeme şekli, teslim alacak kişi, teslimat adresi,
fatura bilgileri ALICI’nın sipariş verdiği bölümde yazıldığı gibidir. Fatura
edilecek kişi ile sözleşmeyi yapan kişi aynı olmak zorundadır. Bu bilgilerin
doğru olmadığı veya noksan olduğu durumlardan doğacak zararları tamamıyla
karşılamayı ALICI kabul eder ve ayrıca bu durumlardan oluşabilecek her türlü
sorumluluğu ALICI kabul eder.
3.3. SATICI gerekli gördüğü durumlarda, ALICI’nın vermiş olduğu bilgilerin
gerçekle örtüşmediği tespit edildiğinde, siparişi durdurma hakkını saklı tutar.
SATICI, siparişte sorun tespit ettiği durumlarda ALICI’nın vermiş olduğu
telefon, elektronik posta ve posta adreslerinden ALICI’ya ulaşamadığı takdirde
siparişin yürürlüğe konulmasını 15 (onbeş) gün süre ile dondurma hakkına
sahiptir. ALICI’nın bu süre zarfında SATICI ile konuyla ilgili iletişime geçmesi
beklenir. Bu süre içinde ALICI’dan herhangi bir cevap alınamaz ise SATICI, her
iki tarafın da zarar görmemesi için siparişi iptal etme hakkına sahiptir.
4. TESLİMAT MASRAFLARI VE İFASI
4.1. Sipariş onayı mailinin gönderilmesi, stoğun müsait olması ve ürün bedelinin
SATICI’nın hesabına geçmesiyle birlikte, ürün/ürünler SATICI’nın anlaşmalı
olduğu kargo şirketine verilir. SATICI, ürünü siparişinden itibaren 5 gün içinde
teslim eder. ALICI’ya önceden yazılı olarak veya bir sürekli veri taşıyıcıyla
bildirmek koşuluyla bu süre en fazla 30 (otuz) gün uzatılabilir.
4.2. Ürün/ürünler SATICI’nın anlaşmalı olduğu kargo ile ALICI’nın adresine
teslim edilecektir. Teslimat masrafları ALICI’ya aittir. Teslim anında ALICI’nın
adresinde bulunmaması durumunda dahi SATICI, edimini tam ve eksiksiz olarak
yerine getirmiş kabul edilecektir.
4.3. Sözleşme konusu ürün, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek
ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu
tutulamaz. Bu nedenle, ALICI`nın ürünü geç teslim almasından kaynaklanan her
türlü zarar ile ürünün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun
SATICI’ya iade edilmesinden dolayı oluşan giderler de ALICI’ya aittir.
4.4. Ürünler, kargo şirketinin adres teslimatı yapmadığı bölgelere telefon
ihbarlı olarak gönderilir.
4.5. SATICI, ticari imkânsızlık halleri, beklenmeyen haller, mücbir sebepler
veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü
durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, bu
durumu öğrendiği tarihten itibaren 3 (üç) gün içinde durumu ALICI`ya yazılı
olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde
ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile
değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan
kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI'nın siparişi
iptal etmesi halinde ödedigi tutar 14 (ondört) gün içinde kendisine iade edilir.
4.6. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal
edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
5. ALICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ
5.1. ALICI, sözleşmede kendisine yüklenen edimleri mücbir sebepler dışında
eksiksiz yerine getirmeyi kabul ve taahhüt eder.
5.2. ALICI, sipariş vermekle birlikte işbu sözleşme hükümlerini kabul etmiş
sayıldığını ve sözleşmede belirtilen ödeme şekline uygun ödemeyi yapacağını
kabul ve taahhüt eder.
5.3. ALICI, www.dijitalkart.net.tr internet sitesinden SATICI’nın isim, ünvan,
açık adres, telefon ve diğer erişim bilgileri, satışa konu malın temel
nitelikleri, vergiler dahil olmak üzere satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat
koşulları ve masrafları vs. satışa konu mal ile ilgili tüm ön bilgiler ve
"cayma” hakkının kullanılması ve bu hakkın nasıl kullanılacağı, şikayet ve
itirazlarını iletebilecekleri resmi makamlar vs. konusunda açık, anlaşılır ve
internet ortamına uygun şekilde bilgi sahibi olduğunu bu ön bilgileri elektronik
ortamda teyit ettiğini kabul ve beyan eder.
5.4. Bir önceki maddeye bağlı olarak ALICI, ürün sipariş ve ödeme koşullarının,
ürün kullanım talimatlarının, olası durumlara karşı alınan tedbirlerin ve
yapılan uyarıların olduğu www.dijitalkart.net.tr sipariş/ödeme/kullanım
prosedürü bilgilerini okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli
teyidi verdiğini beyan eder.
5.5. ALICI, sözleşme konusu ürünü teslim almadan önce muayene ederek kırık,
ezik, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı ürünü kargo şirketinden teslim
almayarak kargo şirketi yetkilisine tutanak tutturmalıdır. Eğer kargo şirketi
yetkilisi paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, paketin orada açılarak
ürün/ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir
tutanakla tespit edilmesini isteme hakkı ALICI’da vardır. Teslim alınan ürünün
hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Teslimden sonra ürünün özenle
korunması borcu, ALICI’ya aittir. Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise
durum tutanağın ALICI’da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda SATICI’nın
Müşteri Hizmetleri’ne bildirilmelidir.
5.6. ALICI, gösterdiği adrese ve bu adreste teslim sırasında bulunan kişiye
yapılan teslimatın, ALICI’ya yapılmış teslimat sayılacağını kabul etmektedir.
5.7. Cayma hakkı kullanılacaksa fatura ve sevk israliyesi ile iade edilmelidir.
Fatura aslı gönderilmezse ALICI’ya KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade
edilemez.
6. SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ
6.1. SATICI, 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli
Sözleşmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri uyarınca
mücbir haller dışında sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte
belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları
ile teslim edilmesinden sorumludur. Sözleşme konusu ürün, ALICI’dan başka bir
kişi/kuruluşa teslim edilecek ise teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul
etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.
6.2. SATICI, işbu sözleşmenin 10. maddesine uygun olarak ALICI’nın hiçbir hukuki
ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin ürünü teslim
aldığı veya sözleşmeyi imzaladığı tarihten itibaren 14 (ondört) gün içerisinde
ürünü reddederek sözleşmeden cayma hakkının var olduğunu kabul etmektedir.
6.3. 18 (onsekiz) yaşından küçük kişiler www.dijitalkart.net.tr adresinden
alışveriş yapamaz. SATICI, ALICI’nın sözleşmede belirttiği yaşının doğru
olduğunu esas alacaktır. Ancak, ALICI’nın yaşını yanlış yazmasından dolayı
SATICI’ya hiçbir şekilde sorumluluk yüklenemeyecektir.
6.4. SATICI, haklı gerekçelerle, sözleşmedeki ifa süresi dolmadan ALICI’ya eşit
kalite ve fiyatta ürünü tedarik edebilir. SATICI, ürünün teslimi ifasının
imkânsızlaştığını düşünüyorsa, sözleşmenin ifa süresi dolmadan ALICI’ya
bildirimde bulunmak zorundadır. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini,
sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat
süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından
birini kullanabilir. ALICI`nın siparişi iptal etmesi halinde ödenen bedel ve
varsa belgeler 14 (ondört) gün içinde iade edilir.
6.5. www.dijitalkart.net.tr adresinden kredi kartı ile alışveriş yapılabilir.
Sipariş tarihinden itibaren 1 gün içinde ödemesi yapılmayan siparişler iptal
edilir. Siparişlerin işleme alınma zamanı, siparişin verildiği an değil, kredi
kartı hesabından gerekli tahsilatın yapıldığı andır. Ödemeli gönderi gibi
müşteri hizmetleri ile görüşülmeden gerçekleştirilen ödeme yöntemleri kabul
edilmez.
7. SÖZLEŞMEYE KONU ÜRÜNÜN ÖZELLİKLERİ
7.1. Ürünün cinsi ve türü, miktarı, marka/modeli, rengi ve tüm vergiler dâhil
satış bedeli www.dijitalkart.net.tr adlı web sitesindeki ürünün tanıtım
sayfasında yer alan bilgilerde ve işbu sözleşmenin ayrılmaz parçası sayılan
faturada belirtildiği gibidir.
7.2. SATICI, teknik nedenlerden ve sistem hatalarından kaynaklanan fiyat
yanlışlıklarından sorumlu değildir. Buna istinaden SATICI, internet sitesindeki
sistemden, dizayndan veya yasadışı yollarla internet sitesine yapılabilecek
müdahaleler sebebiyle ortaya çıkabilecek tanıtım, fiyat hatalarından sorumlu
değildir. Sistem hatalarına dayalı olarak ALICI SATICI’dan hak iddiasında
bulunamaz.
8. SİPARİŞ VE ÖDEME PROSEDÜRÜ
8.1. Ürünün peşin fiyatı fatura içeriğinde mevcuttur. Eğer vadeli satış
yapılıyor ise satış, satış fiyatına yapılan vadeye göre fiyatı, fatura
içeriğinde mevcuttur.
8.2. ALICI, çalıştığı bankaya karşı 9. madde hükmünce sorumludur.
8.3. Ürünün peşinat tutarı, fatura içeriğinde mevcuttur.
8.4. Alışveriş sepetine eklenen ürünlerin KDV dahil TL tutarı (taksitli
işlemlerde toplam taksit tutarları) ALICI tarafından onaylandıktan sonra, ilgili
banka kartının posu üzerinden işleme alınır. Bu nedenle siparişler, sevk
edilmeden önce müşteriye sipariş onay maili gönderilir. Sipariş onay maili
gönderilmeden sevkiyat yapılmaz.
8.5. Ürünün tesliminden sonra ALICI’ya ait kredi kartının ALICI’nın kusurundan
kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak
kullanılması nedeni ile banka veya finans kuruluşunun ürün bedelini SATICI’ya
ödememesi halinde, ALICI’nın kendisine teslim edilmiş ürünü 10 (on) gün içinde
SATICI’ya nakliye giderleri kendisine ait olmak kaydı ile göndermesi zorunludur.
9. ÖDEME PLANI
9.1. Vadeli satışların sadece bankalara ait kredi kartları ile yapılması
nedeniyle, ALICI, ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri
bankasından ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri
gereğince faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin banka ve ALICI arasındaki
kredi kartı sözleşmesi kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
9.2. Taksitlendirme işlemlerinde, ALICI ile kart sahibi banka arasında imzalamış
bulunan sözleşmenin ilgili hükümleri geçerlidir. Kredi kartı ödeme tarihi banka
ile ALICI arasındaki sözleşme hükümlerince belirlenir. ALICI, ayrıca bankanın
gönderdiği hesap özetinden taksit sayısını ve ödemelerini takip edebilir.
10. CAYMA HAKKI
10.1. ALICI’nın cayma hakkından faydalanabilmesi için; yapılan satışın 6502
sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun Kapsamına giren bir satış
sözleşmesine dayanması; iadenin, satın alınan ürünü kutusu, ambalajı, varsa
standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim tarihinden
itibaren herhangi bir gerekçe göstermeden ve cezai şart ödemeden ürünün
tesliminden itibaren 14 (ondört) günlük süre içinde gerçekleştirilmesi
gereklidir.
10.2. İade işlemlerinin gerçekleşmesi için öncelikli olarak ALICI’nın fatura alt
kısmında bulunan iade bölümünü doldurması gerekmektedir. Bu bölüm doldurulmadan
yapılacak iade talepleri kabul edilmeyecektir. Bu hakkın kullanılması halinde,
3. kişiye veya ALICI’ya teslim edilen ürüne ilişkin faturanın iadesi zorunludur.
10.3. ALICI’nın cayma hakkını kullanması halinde SATICI, cayma hakkına ilişkin
ihbarın kendisine ulaşmasından itibaren 14 (ondört) gün içinde ürün bedeli ve
varsa ALICI’yı borç altına sokan her türlü belgeyi ALICI’ya iade edilir ve ALICI
10 günlük süre içinde ürünü iade edecektir. Fatura aslı gönderilmezse, ALICI’ya
KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez.
10.4. Kredi kartına yapılan iadelerin kredi kart hesaplarına yansıma süresi
ilgili bankanın tasarrufundadır.
10.5. Alışveriş kredi kartıyla ve taksitli olarak yapılmışsa, kredi kartına iade
prosedürü şu şekilde uygulanacaktır: ALICI ürünü kaç taksit ile satın alma
talebini iletmiş ise, banka ALICI’ya geri ödemesini taksitle yapmaktadır.
SATICI, bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, banka
poslarından yapılan taksitli harcamaların ALICI’nın kredi kartına iadesi
durumunda konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen
iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına banka tarafından
aktarılır. ALICI’nın satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer
iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 (bir)
iade yansıyacak ve ALICI iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın
taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksit sayısı kadar ay
daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır. Kart ile alınmış mal ve
hizmetin iadesi durumunda SATICI, banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği
ALICI’ya nakit para ile ödeme yapamaz. Üye işyeri yani SATICI, bir iade işlemi
söz konusu olduğunda ilgili yazılım aracılığıyla iadesini yapacak olup, üye
işyeri yani SATICI ilgili tutarı bankaya nakden veya mahsuben ödemekle yükümlü
olduğundan yukarıda detayları belirtilen prosedür gereğince ALICI’ya nakit
olarak ödeme yapılmamaktadır. Kredi kartına iade, ALICI’nın bankaya bedeli tek
seferde ödemesinden sonra, banka tarafından yukarıdaki prosedür gereğince
yapılacaktır.
10.6. ALICI’nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma
olursa veya iade imkansızlaşırsa ALICI kusur oranında SATICI’nın zararını tazmin
etmekle yükümlüdür.
11. ÖZEL ÜRÜNLER İÇİN İADE KOŞULLARI
11.1. ALICI, tarafından satın alınmış olan ürünün telefon olması halinde ürün
ekranında yer alan koruma bandının çıkarılmamış olması, ekranda ve telefonun
diğer yerlerinde herhangi bir çizik, hasar v.s. olmamalıdır. Telefona ait bütün
aksesuarların eksiksiz ve hasarsız bir şekilde orjinal paketleriyle gönderilmesi
gerekmektedir.
11.2. Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları
açılmış olan ürünlerden, kullanım esnasında ALICI tarafından vücut ile birebir
temas gerektiren iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan
ürünler(kulaklıklar v.s.), tek kullanımlık ürünler ve buna benzer ürünler
arızalı/ ayıplı olması halleri dışında niteliği itibariyle cayma hakkı
kullanılamayacak ürünler arasında bulunmaktadır.
11.3. ALICI’nın özel istekleri ve kişisel ihtiyaçları doğrultusunda üretilen
veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen
ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz.”
12. TEMERRÜT HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI
ALICI, kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerinde temerrüde düşmesi halinde kart
sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde
faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. Bu durumda ilgili banka hukuki
yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini ALICI’dan talep
edebilir ve her koşulda ALICI’nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde,
ALICI, borcun gecikmeli ifasından dolayı SATICI’nın oluşan zarar ve ziyanını
ödemeyi kabul eder.
13. GARANTİ
SATICI’nın garanti sorumluluğu yalnızca 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması
Hakkındaki Kanun kapsamına giren tüketiciler için geçerlidir. Ticari nitelikteki
işler için Türk Ticaret Kanunu hükümleri geçerli olacaktır.
14. YETKİLİ MAHKEME
İşbu Sözleşmenin uygulanmasında, Gümrük ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen
değere kadar Tüketici Sorunları Hakem Heyetleri ile ALICI'nın veya SATICI'nın
yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. Taraflar, şikâyet ve
itirazları konusunda başvurularını, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından her
yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde tüketicinin mal veya
hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları
hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapabilir.
15. GİZLİLİK
ALICI tarafından işbu sözleşmede belirtilen bilgiler ile ödeme yapmak amacı ile
SATICI’ya bildirdiği bilgiler SATICI tarafından üçüncü şahıslarla
paylaşılmayacaktır. SATICI bu bilgileri sadece idari/yasal zorunluluğun
mevcudiyeti çerçevesinde açıklayabilecektir. Araştırma ehliyeti belgelenmiş her
türlü adli soruşturma dahilinde SATICI kendisinden istenen bilgiyi elinde
bulunduruyor ise ilgili makama sağlayabilir. Kredi kartı bilgileri kesinlikle
saklanmaz. Kredi kartı bilgileri sadece tahsilat işlemi sırasında bankalara
güvenli bir şekilde iletilerek provizyon alınması için kullanılır ve provizyon
sonrası sistemden silinir. ALICI’ya ait elektronik posta adresi, posta adresi ve
telefon bilgileri yalnızca SATICI tarafından standart ürün teslim ve
bilgilendirme prosedürleri için kullanılır. Bazı dönemlerde kampanya bilgileri,
yeni ürünler hakkında bilgiler, promosyon bilgileri ALICI’ya onayı sonrasında
gönderilebilir.
16. YÜRÜRLÜK
Site üzerinden verilen siparişe ait ödemenin gerçekleşmesi durumunda ALICI işbu
sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılacaktır. SATICI, söz konusu
sözleşmenin site üzerinde, ALICI tarafından okunduğuna ve kabul edildiğine dair
onay almaksızın sipariş verilememesini sağlayacak yazılımsal düzenlemeleri
yapmakla yükümlüdür.
17. DURDURMA
Satın aldığınız kartı ve buna bağlı dijital kartvizit hesabınızın 1 yıl boyunca ziyaret edilmemesi veya hesabınıza giriş yapmamanız durumunda kartınız ve hesabınız askıya alınacaktır. açtırmak için aktivasyon ücreti ödemeniz gerekecektir.
Bu gibi sorunlarla karşılaşmamak için hesabınıza yılda en az 1 kere girmelisiniz veya kartınız yılda 1 kez ziyaretçi/ziyaretçiler tarafından ziyaret edilmelidir.
TARAFLAR
SATICI
Dijinova Yazılım Teknolojileri
ALICI
Tarih